Van világnapja a víznek. Van az időseknek. Van az állatoknak. Van a zenének. A magyar tömegközlekedésnek miért nincs?

Azt tanácsolom mindazoknak, akik igénybe veszik akár a Volán társaságok, akár a MÁV szolgáltatásait, készüljenek fel több napi hidegélelemmel, és a szükséges mennyiségű meleg ruhával.

Nálam sajnos nem volt egyik sem, mikor Százhalombattát tűztem ki úticélul. Az első 15 km-t busszal tettem meg. Már a busz is 15 perc késéssel indult, mert a sofőr elaludt (No comment). Ennek ellenére szinte sikerült menetrend szerint célba érnünk. ( A 25 perces utat 10 perc alatt tettük meg, de szerencsére a rendőrök korán reggel még alszanak).
Vonattal folytattam az utam, és számítva a késésekre egy korábbi vonattal indultam Székesfehérvárra, hogy átszálljak. Szerencsémre. A későbbi vonat, amivel szintén lett volna 10 perc átszállni, 20 percet késett. Nem baj, nem foglalkoztam vele, én ott ültem a vonaton.És végül a terv szerint elértem úticélom.

Visszafelé már kevésbé voltam szerencsés. Érd alsón akartam felszállni. Már ott 30 percet sikerült késni, ami Székesfehérvárig 40 percre gyarapodott. A csatlakozást természetesen lekéstem. Kértem ugyan a kalauzt, telefonáljon, hogy várjon meg a veszprémi csatlakozás, de azt a választ kaptam, hogy 17:19-kor jön a következő.Hát jó, ha jön, hát jön. De nem jött. Természetesen mint minden vonat, az is 25 percet késett.

Ezek után természetesen a buszt is lekéstem, és kb 2 órát kellett várnom a következőre, mert nem indult korábban.

De nem baj.

Magyarország, én így szeretlek!

#Csatlakozz Te is a "Világnapot a magyar tömegközlekedésnek!" mozgalomhoz!#
 

A bejegyzés trackback címe:

https://breaking-news.blog.hu/api/trackback/id/tr381425578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mara5 2009.10.14. 17:51:45

uhhh, ez gáz :D és így olvasva, még bosszantó is. részvétem :D puszí

Newscat 2009.10.14. 19:28:25

Hát igen. Elég bosszantó volt akkor és ott. Ma már inkább csak nevetek rajta. :D
süti beállítások módosítása