Newscat 2009.12.06. 14:32

Cinema feeling

 "- Nem akarod megnézni velünk az Újholdat?" - kérdeztem barátnőmtől.
A következő másodpercben szinte láttam kirajzolódni az arcán a dombtetőt, amin ülve bámuljuk az eget.
"-Mármint a filmet."

---------------------

"-Miről szól a 2012?
- A világvégéről. A maják 2012-re jövendölték meg, ezért ez a címe.
- Akkor minek van kint a plakátja 2009-ben?"

---------------------

"- Megveszed a csoportos buszjegyet?
- Hogyan, én még sosem vettem olyat.
- Sehogy, mert nem vagyunk tizen. Kérj 8 diákot."

--------------------

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breaking-news.blog.hu/api/trackback/id/tr821577902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mara5 2009.12.07. 17:50:26

ismerős :D főleg az utolsó kettő... :D nem én voltam xD :D

Newscat 2009.12.07. 20:50:09

Én nem tudom, ki volt :D
süti beállítások módosítása